Facebook status.

Joel Tejparn Wideklev - Rolig kille i min parallell klass :)
Maja Nordberg - Kompis från min förra skola! Saknar henne sjukt.
Alexandra Pettersson - Känner inte, men söt :)
Tilda Ekdahl - Super söt tjej som gick i min kör i 2:an och hon går i min bästaväns skola!
Emelie Cedermark - Känner inte men snäll?
Molly Gustafson - Super söt tjej! Har kännt varandra i 7 år? Älskar dej!
Knut Jansson - Kille i min klass som är snäll och ser okej ut! :)
Vilma Keilor - Bästa vänner från första dagen i skolan fram till nu! Älskar dej!
Hanna Gunderyd - Jätte snäll och söt tjej! Går i min parallell klass!
Philip Sohrner - Snäll kille som jag har kännt ett tag! :)
Atena Esrafili - Snäll och söt i min parallell klass!
Mahlet Mulualem - KATT VARNING! Super snäll och söööt!
Freja Hedén - Snäll och sööt! :)
Jacinta Muthoni - KATT VARNING! Älskar dej!
Olle Sandin - Känner inte men snäll och söt? :)
Felicia Björk - Känner inte men vi har typ massa gemensama vänner men sjukt söt!
Amanda Sandberg - Barndoms kompis! Gick på samma dagis och skola!
Moa Hedman - Sjukt söt och värkar super snäll! :)
Emma Berglund - Känner inte, men snäll?
Tilde Verde - Bästaväään! ♥
Micaela Åkerlind - Tjej som gick i min gympa grupp och skola! :)
Emma Franzén Kjellin - Snäll tjej i min klass. Gick i min skola innan!
Klara Wiberg - Barndomsvän!
Alma Bergström - Våra föreldrar är bra kompisar och du är min kompis syrra! Sötfis :)
Fellan Weztergård - Bästa sysslingen!
Alexandra Gymnastic Zarnoczy - Gick i min gympa grupp! Söt och snäll!
Martina Brandt - Vi va jätte tighta men vi gled isär. Söt och snygg!
Hannah Mattsson - Super gullig och snygg tjej i min skola !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0