Fredag, Lördag & Söndag


24 September 2011. Älskar er. ♥

Hej!

Håller på med designen lite och kollar facebook. Har städat min lillasysters rum och hon har städat mitt! Vi tävlade om vem som kunde städa finast. Vinnaren vann 2 ''städbiljetter''. Elise vann :/ Så nu måste jag städa hennes rum när hon vill det 2 gånger :O. Men jag vaknade 9:15 idag! Tiiidigt! Sen åt jag frulle rulle , sen gick jag ut t mina grannar och dom ville bygga en snö gubbe så då gjorde vi det. Inte så lyckat men, ja :).

I fredags så
sov jag över hemma hos Tilde, Jacinta också. Vi hade jätte kul! Först när jag slutade väntade jag på dom i en halv timma med några. Sen så köpte dom två en stor marabou digestive. Dom drog hem och hämtade pengar, jag drog hem och hämtade pengar. Dom sprang till bussen i spö-regnet och sa att jag skulle gå på bussen som skulle komma om 1 minut. Jag gick på och så klart missade dom den :). Jag gick av vid stationen efter och väntade i 2 minuter på nästa som dom satt på. Vi drog till Åkis och jag köpte en macka och en läsk. Sen drog vi till hässelby hallen men den va såklart låst. Vi drog hem till mej, kollade datan och Jacinta dansade sin fina dans och Tilde filmade! HAHAH skit kul! Sen drog vi hem till Tilde, Jacinta dansade, vi käkade tacos :) och så drack vi julmust. Vi gick och la oss vid typ 12 och snackade. Jacinta somnade först! Sen på morgonen gick vi upp 7:30 eller vi gick inte upp vi typ snackade, a ni fattar. Sen så käkade frukost vid 9:30? Och sen hämtade pappa mej och Tildes föreldrar skjussade Jacinta till sin match! Så vi hade skit kul! Måste göras om! :)

Ska fortsätta på designen nu. Pussen!

Kommentarer
Postat av: - Jacinta -

YEAH! Bästa helgen, ska utan tveka göras om under lovet, spikat!! :D ♥♥♥

2011-12-18 @ 16:46:27
URL: http://justjacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0