In the dark.

image description
Länge sen.

Heeeej!
Redan Fredag? Snabbt det har gått asså. Philip och Inez drog för ett tag sen. Philips pappa skulle hämta dom.
Idag vaknade jag och Amanda vid 10:40. Vi käkade fulle rulle och sen fixade vi oss sen drog hon hem. Jag skypade lite och sen vid 12:45 käkade jag lunch. Korv med mooooos! Sen gick jag till bussen typ 10 minuter innan den gick men jag hade tråk. När jag satt där kom Johan från min förra skola och hans kompisar Christos och Jesper. Vi typ snackade sen kom bussen. Jag mötte Inez på bussen. Vi drog till Vällingby. Senare mötte vi Joel och Alex utan för Kfem. Sen gick dom efter oss till Gina, Hm, Åhlens. Sen drog jag och Inez till backlura och träffade Philip. Vi drog hem till mig och spelade mario cart, lyssnade på musik och kollade på halv Titanic. HAHAHA, jag och Inez börjar alltid gråta men vi gjorde faktist inte det den här gången. Sen drog dom hem.
Måsteee gå! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0