Jullov nu!

383192_330745076954909_100000582597335_1177051_471357527_n_large
Hej!
Haha, tar bara julbilder från weheartit hela tiden. Men har bild brist!

Wihoo! Jullov nu! Gud va skönt! Skoldagen har varit super skön! Började 8:30 med Talent Show! Fick inte se Jacinta och Diana sjunga och inte Inez heller :/. Det var ju dom jag ville se! Sen hade vi rast till klockan 10:15 sen gick vi in till klassrummet. Alla hade med sig presenter under 50 kronor. Det var typ bara jag och Sofia som köpte runt den och dom andra typ 20-30? Sen la vi ihop alla julklappar i en säck och sen fick man ta en julklapp, man fick inte titta man skulle bara ta något. Jag fick typ mest? Jag fick en kartong, fylld med choklad! Muumms! Sen så skulle vi typ städa.. -.-'. Jag fick uppgiften att tvätta i korridoren utan för svenska, spanskan osv. Sen va det rast och lunch! Det var julbord och då fick man en flaska julmust! Glad tjej :D. Sen 12:20 började vi igen så då gick vi till klassrummet. Mamma och Lilly kom för mamma skulle ge choklad till Ms. Hökby och Ms. Morgan för hon är klass föreldär! Sen slutade vi 12:30! Sköööööönt! Dom andra 6:orna slutade 13:30 för dom började 9:45.
Sen när vi hade slutat drog jag, mamma och Lilly till Vällingby för att köpa julklappar till mina bästavänner. Men sen kom jag på att typ jätte många hade köpt till mej så jag köpte inget just då, jag ska göra en annan sak så några andra, som har köpt också kan få! :) Jag köpte lite fina prydnader som jag kan ha på när jag slår in så det blir nog fint!
Är sjukt tröööött. Sov typ inget inatt. Ska vila lite nu tror jag! Till middag blir det hemmagjord pizza! Yummie! Och efter det ska jag, mamma och Elise baka till julafton! Vi ska vara hemma hos oss i år, så det kommer släckt från både mamma och pappas sida! Längar super mycket till jul! Jag är nog inte den enda ;).
Vad har ni gjort idag då? :) Nu ska jag lägga mig på sängen och vila lite eller kanske sova lite? ;)  Uppdaterar sen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0