Kvällen innan Julafton.

Helt sjukt att det är jul imorgon! Känns ju typ som att det är en helt vanlig Lördag eller nått sånt? Längtar super mycke!
Dagen har varit mysig! Vid typ halv 12? Då drog jag hem till Tilde. Va inne på datorn och Tilde fixade sig. Sen tog vi bussen till Vällingby och gud vad det lucktade gott! När man klev av bussen kände man luckten av brända mandlar! Fick verkligen julkänsla då! Sen mötte jag och Tilde mamma, pappa, Lilly och Elise inne på MQ och då fick jag 200 kronor att köpa julklappar och sen hade jag 54 kronor med mej innan så. Till Lilly köpte jag typ 10 badankor! Haha hon älskar badankor! Så söt asså :). Sen så köpte jag till Elise, mamma och pappa. Men säger inte vad för dom kan kanske råka se, så haha ;). Sen så blev jag och Tilde hungriga och Tilde hade inga pengar och jag hade 74 kvar så vi delade på en halv så vi blev kanske inte så jätte mätta men a det räckte. Vi stog ut!
Sen drog vi till JM och köpte kluppor. Och sen gick vi till bussen och åkte hem till Tilde. Rut va hemma hos mej så kunde inte vara där. Ingen vet typ vem Rut är men för er som vill veta, det är min städerska. Jag och Tilde va inne på facebook, chattade osv. Sen drog jag hem. Så vi hade kul! Jag älskar dig Tilde.♥
Så nu sitter jag här hemma och ska snart äta middag. Min faster kommer vid typ 18:00-18:30? Sen sover hon här för hon bor i Sundsvall och hon ska ju vara med på julafton hemma hos oss imorgon! Blir jätte pirrig bara jag tänker på det!
Men juste! Har inte öppnat luck 23 i min chokladkalender. Ska gå och göra det nu tror jag!
Min och Tildes lunch idag. Söööta Tilde! Puss!


Kommentarer
Postat av: Jacinta -

sötnos! :)

Julia, hur går de med min desing? :/ <3

2011-12-24 @ 10:50:57
URL: http://justjacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0