Monday tomorrow.

Hatar Söndags kvällar. Man tänker alltid, skola imorgon.. Jupp så ska dra mig till skolan imorgon då. Börjar 9:30 så det blir chill och sen har vi ju 6 gardes fun day, så vi ska kolla på film och så vidare. Igentligen slutar jag 14:45 imorgon, men eftersom att det är det där så slutar vi 15:00 så en kvart till då. Fast inte så jobbigt faktist. Vi ska ju bara kolla på film osv. Jag och Tilde tar 8:51 bussen imorgon så det blir fett skönt för annars måste jag ta 7:48!

Det är fett chill för Tildes klass. Dom börjar 9:10 igentligen, men eftersom det är detdär får dom börja 9:30! Fast det är ju bara 20 minuters skillnad så a.
Är jätte sugen på att bada just nu! Jag kan ju om jag vill men pallar inte. Haha, latmask. Men har ingen att bada med förutom, Elise så a. Tilde följer kanske med hem efter skolan på torsdag, hon skulle kanske sova här med det är ju bara 2 dagar innan jul så vi skulle pynta granen och så. Men vi ska bubbla då. Mys!
Nu skrev Vilma till mig på facebook så måste sluta! Uppdaterar innan skolan imorgon! Puss, godnatt!
Displaypicture_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0