You can get it all.

Haha, fin bild. Orkade inte ta på mig själv.

Heej!
Tillbaka igen efter en sjukt dålig uppdatering, men nu kör jag! Kom hem för kanske en halv timma sen. Har varit hemma hos mina kusiner. Min kusin fyllde 10 år! ;).
Igår/i natt, sov jag, Tilde, Vilma och Sofia hemma hos Inez. Vi hade sjukt kul! Typ dansade, drack läsk, käkade godis, snackade, dunkade musik, och ja sånt!
Jag vaknade igår vid 10:30. Blev väckt. Då käkade jag frukost och fixade mig. Sen satte jag mig vid datorn och då skrev Tilde till mig på chatten, hon frågade om jag ville hänka till Vällingby för hon skulle lämna tillbaka en tröja. Sen gick vi typ till KappAhl och båda köpte en tröja. Va halv pristet också , och jag hade 250 kronor present kort där också! Sen drog vi till Hm och jag köpte 3 ansiktmasker till Vilma, Tilde och Inez i mini julklapp ;). Sen så drog jag och Tilde till Subway och köpte käk. Sen när vi hade ätit kom Vilma för hon hade varit på Hollister i stan. Vi gick till bussen och sen drog jag och Tilde hem till henne och hämtade hennes saker och sen hem till mig. Jag packade ihop det jag behövde och tog en macka och taggade till Inez.
När vi kom hem till Inez så skulle Vilma och Inez just käka. Så jag och Tilde va på Inez rum och kollade på en random brud på youtube. Typ sjuk? Sen när dom hade ätit klart kom Sofia. Vi gick ner och snackade och så. Sen så typ la jag ihop alla kuddar och täcken i mitten för att hoppa i, haha. Det är som en liten trappa ner till deras vardagsrum så jag, Inez och Fia typ hoppade där och fottade. Vilma och Tilde dansade en super fin dans också! HAHAHHAHA! Sen kollade vi på tv och massa sånt. Vid typ 12, hade vi danstävling. Jag va domare :D. Inez syrra kom ut med sina högtalare så vi typ dunkade och dom andra dansade. HAHAHHA! Sen höll vi på och snacka och fråga frågor med Inez syrra. Jag råkade somna lite men jag vaknade av att Sofia bitchslapade mig! HAHAHAHAH! Men sen vid 5 typ la vi oss ner och typ alla somnade förutom jag och Inez. Hon va typ förkyld så hon snöt sig så det var svårt att sova men sen somnade jag! Vid typ 11:30 vaknade jag av att Frank, Inez lillebror kastade en kudde i mitt head. HAHAHAH, Inez små broshor är så sjukt söta. Ena är typ 2 och nåra månader och den andra 1 år typ en vecka eller nått sånt?
Men vi hade i varje fall jätte kul! Måste göras om! :)
Amanda kommer snart. Ska bara käka först och sp ;). Måste sluta! Puss!
ÄLSKAR ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0