You know how I fighting for.

Tumblr_lw42vngkkx1qmken1o1_500_large
Hej!
Random bild från weheartit.com. Sorry för dålig uppdatering! Men det har hänt en sak så hade inte tid att blogga. Har skypat lite med Adam och Mouhamed. Lite randooooooom!
Men idag hade vi choise som igår. Jag fick wall of fame. Jag trodde att det skulle vara jätte tråkigt men det va faktist kul! Vi målade olika personer från olika böker. Jag målade Tin-Tin, Snusmumrik och Oliver Twist. Dom blev fett coola för vi hade en progetor! Tin-Tin målade jag, Jesper, Declan, Ellen och någon i 4 kommer inte ihåg namnet. Sen målade jag, Saga, Sara och Frida Oliver Twist. Och sen hade jag och Frida inget att göra så då målade vi snusmumrik. Sen kom Hanna och hjälpte till! Jag kan fota och lägga upp på bloggen sen om ni vill! Kommentera! Sen åt vi lunch.
Efter lunchen gick vi tillbaka till Svenska klassrummet och kollade på film. Bröderna Lejonhjärta, haha super kul. Jag och Frida satt typ och ritade. Sen klockan 14:55 va filmen slut så då frågade Mr. Granström några frågor om filmen som vi svarade på. Sen klockan 3 slutade vi. Jag gick till mitt skåp för att hämta min jacka och min bok och jag trodde att Tilde inte hade slutat en så jag och Philip satt typ och väntade i en halv timma med några andra och sen sa Sara att dom redan hade gått. Så vi gick till bussen och på bussen mötte vi Jacobs lillebror, Hugo och hans lillasyster Tea. Så sjukt söt hon är asså! Hugo satt typ och as garvade! Sen drog jag hem och typ bråkade med min lillasyster som vanligt -.-'. Åt middag och skypade lite och kollade facebook!
Imorgon så är det sista dagen i skolan! Jag börjar 8:30, och dom andra klasserna börjar 9:45 och 10:00! Men jag slutar 12:30 så det är ju bra! Ska bli så sjukt skönt med lov och jul! Bara 3 dagar kvar till julafton ju! Gud vad jag längtar!
Vad har ni gjort idag då? :)
Nu ska jag kolla på tv tror jag eller facebook osv. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0