Back

En stund sen.


Tillbaka! Haft det bre medans jag har haft bloggpaus? Min har vart som vanligt? ;) Först skola och sånt skit. Sen blev de fredag och då så va jag hemma som vanligt. De hände en jätte läskig sak igår! En kille som går i 4:an som jag känner va påväg hem från skolan och helt plötsligt hoppade 5 15:åringar fram och sparkade, slog honom osv. Klockan va bara halv 4 så typ ingen hade kommit hem från jobbet så ingen kunde hjälpa honom. Men sen sa en av dom killarna: ''Hallå sluta han e ju liten!'' och då drog dom sen och han sprang hem med rinnande blod från huvet.. Träffade honom idag när jag skulle fråga om nykeln för hade glömt min egen.. Han modde bra så det va bta! Men de som hände va as läskigt! Men dagen har sätt ut såhär.. Vaknade ovanligt tidigt idag, 8:59! Då gick jag upp, käka frullerulle och höll på vid datan. Sen vid 20 i 11 drog jag t hässelby strand och sen drog jag och nancy t kista. As tråk så vi drog t vällingby för att se om någon roligt höll till där men ingen va där. Vi åt lunch i kista på max btw. Sen åkte vi typ lite tunnelbana fram och tillbaka. Haha nolife. Åt lite godis osv sen kom mamma och pappa och hämtade mej vid mammas gamla jobb! Vi åt fondy! As gott, jätte länge sen sist faktist! Sen kollade jag på ''Så mycket bättre'' och a lite tv! Men sen fick jag typ damp och ba, måste bloggaaa! Så då gick jag upp och skrev detta! Men nu skrev Jacinta i chatten! Puss!

Kommentarer
Postat av: Jacinta

so cute! <3

2011-11-12 @ 22:21:30
URL: http://justjacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0