Fika med mamma och Lilly


HAHAH jag vet det är fett mycke bilder på mej och LIlly just nu i bloggen men de e kul att fota med henne ^^


God morgon bloggen! Eller inte direkt godmorgon men vi säger så nu ;)
Haft en bra morgon hitils? Min har gått rätt segt.. HIttade inte min mobbe så sprang och omkring och leta efter den..  Hittade den i Lillys bilbarnstol under en filt. Hehe.. Men mamma sitter här brevid och försöker hitta rabbater på vinterfodrade converse. De fanns typ nåra rabbater på en hemsida så de blir ju bra! Svart blir det, sjukt snygga. Tilde hade sånna förra året och dom va as snygga så blev lite sugen på dom! Men sen ska jag, mamma och Lilly åka och fika i stinsen. Mamma ville hitta på något nu efter som jag har lov. Skulle igentligen träffa nån men blev inte så.. Hoppas ni får en bra dag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0