Fredag kväll!

HAHAHA jag och Ineeeh i måndags innan vi skulle gå bus eller godis ;p


Shoo!
Får jätte många gulliga kommentarer! Och stastiken går uppåt! Julia ♥ bloggläsare! Men vad har ni gjort idag då? Jag skrev innan att jag skulle dra och shoppa men mamma och pappa pallade inte så vi va hemma ett tag, käka lunch, jag gjorde den nya bloggdesignen och sen drog jag och the family till Spånga tror jag och åt thai mat och handlade. Eller a, vi tog med oss thai mat hem! Jag tog friterad kyckling och ris, yummie! Snart är det Idol! Vem röstar ni på? :) Jag vet inte direkt vem jag hejar på men jag tycker nog att Molly är bäst! Fast alla är ju bra, men jag gillar inte André.. HAHA alla ba, omg André!!!! xdd Men han hade fått någon lunginfluensa men de står att han endo ska uppträda. Att han pallar..? Men juste! Tycker ni om den nya designen? Eller ska jag byta tb till den gamla? Båda är ju väldigt höstliga så båda passa ju men det blev lite konstigt utan meny tycker jag.. Men nu ska jag gå ner och sätta mej framför tv med the family!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0