God morgon

God morgon bloggen! Sorry för ingen outfit bild idag men pallar inte ladda över t datan! Haft en bra morgon? ;) Random fråga ;$$ Ska ta en tidigare buss med Tilde idag! De där inlägget igår, är fortfarande rätt arg men inte så arg som när jag skrev dedär för det va just typ då exakt efter der hände! Men måste kolla min facebook, skille bara slänga in ett inlägg så att ni vet att jag lever! Men förni! Vart tog alla kommentarer vägen? ;o Har fortfarande bra med läsare men med kommentarer? Kommentera mera! Puss!

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du vill :)

2011-11-09 @ 07:37:13
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0