Kvällen

Doit_large
Weheartit.com


God kväll!
Skola imorr'n då..Städade just klart mitt rum. Hjälpa syrran lite också! Får sjukt mycke kommentarer och statistiken går uppåt! Tack! :) Mina kussar åkte hem för en stund sen! Min lilkusse sov ju över här för hennes föräldrar gjorde något, jag vet inte vad? Sen nu på kvällen kom dom hit och min andra kusse, han sov inte över eftersom han är 18 och hon är 5 ;p Men kollar lite på bilder på weheartit också! Har just ätit en peanut butter cup! Käärlek! Så sjuuukt godaaaa! Men ska fortsätta läsa lite bloggar och så! Imorgon kommer den vanliga uppdateringen börja. Ska kanske ha en veckans blogg, vad tycker ni? :) Men somsagt var ska gå nu, så säger godnatt nu, ska inte sova nu men endo!  Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: åh tusen tacktacktack!! detsamma <3..

nja grym är jag väl inte,hehe ;)



2011-11-06 @ 20:01:42
URL: http://macrofotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0