Skolan idag

Tumblr_lusfblobln1r68ngso1_500_large
Weheartit.com  (bildbrist)

God eftermiddag!
Fick verkligen sug för att börja blogga igen så här är jag på plats nu! Idag började jag 8:25 med gympa -.-' frös som e gris, men vi gick in sen men då körde vi fys.. Och sen slutade jag 13:50! Min tidigaste dag! Men som otur va jag tvungen att gå på Support Lesson 15:00-16:00 -.-' Men idag, har de hänt typ skit mycke i skolan. Nått bråk och så men ville inte bli inblandad så jag gick där ifrån. De va typ mellan Jesper i min klass och typ alla i 8:an? Men a. Imorgon så ska jag, Inez, Tilde och Molly sova hos Molly! Ska bli fett mysigt, va super länge sen jag sov över med alla dom tsm eller inte Tilde och Inez men Molly! Ska ta med mej sakerna t skolan och efter skolan drar vi och köper saker för kvällen och sen drar vi och käkar på Frandis! :) Och sen drar vi hem t Molly! :) Igår gjorde jag en design till Tilde och hon blev super nöjd! Inte min finaste design jag har gjort men den passar till henne! Checka hennes nya blogg här! Men vad har ni gjort idag? Som ni ser har min dag varit sådär men bra!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Fin blogg ! Kolla gärna in min ! hejsvejs ;)

2011-11-18 @ 19:33:25
URL: http://hejmelindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0