16:31

SItter och håller på i gimp och så för det mesta. Laddade ner de igår på pappas data.. Han har typ instalerat nått på den här datan så de är inte windows utan ubonto eller nått sånt så de finns som en ''appstore'' på den som man söker på grejer och så! As bra men man blir helt förvirrad av de ;$$ Men idag så har vi varit hos mormor och morfar och käka lunch och hämtat nåra av mammas saker från mormors väska! Dom kom ju hem igår så ;) Och eftersom jag e barnvakt till Lilly, så skulle jag få henne att sova och a de gick skit snabbt för hon va as trött men hon vägrade att sova om hon inte fick hålla min hand, när jag tog bort den så börja hon skrika xdd Sötfis! Men jag försöker hitta webkameran på den här datan.. hehe går inte så bra.. jag e van vid windows ju ^^ Men jag ska lägga upp bilder sen på vad mamma köpte i Usa till mej! Tog bilderna för en stund sen men a mamma ska lägga ut dom på \\nas så jag kan kopiera för fattar 0 på den här datan xd Men nu ska jag kolla lite fb medans jag kan.. Hehe..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jacinta

Haha, konstig data? xD

2011-10-26 @ 19:25:10
URL: http://justjacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0