American next top model

Jag och Amanda för nåra veckor sen... ;)


Tjena alla läsare!
Just nu så sitter jag på top model. Fast nu slutade det -.-' Jag e inne på mammas data orkar inte gå upp och hämta min egen ;P Nu bytter jag till MTV. De är MADE.. Idag så slutade jag 14:15 igentligen 14:25 men vi fick gå tio minuter tidiagre ;) När jag hade slutat så va jag med Philip och vi väntade på att Inez skulle sluta.. Asså imorse så trodde jag värkligen att det va Torsdag så jag satte på mej gympa kläder ^_^ men som tur va så såg pappa de och ba de e inte tordag? xdd HAHA annars skulle jag gått till skolan me gympa kläder xdd ussshhh! Men ohh måste passa Lilly nu... bloggar när jag får tid..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0