Dåligaste betyget jag fått.


Har ingen bild får tillfället. Tog denna just...

God eftermiddag alla läsare!

Fan. Fick F på No-teori provet. För är som inte vet dom nya betygen i skolan så är det IG. Men men.. På torsdag så ska jag och dom andra som fick F gå på Support Lesson 15-16.. -.-' På måndag måste jag va på skolan 8:00 fast jag börjar 9:30 men brukar alltid åka tidigare men a ska göra omprov. Men nu ska jag försöka tänka posetivt! Men idag fyller Mira år! Grattis sötis! :)

Men idag så
började jag 9:30 ;) Började med Spanska på morgonen. Va rätt chill man skulle bara hoppa hopprep fast för varje hopp skulle man räkna på spanska ;p Efter de så var det engelska fick C, inte så specielet nöjd men a. ;) Sen lunch, bild och No-teori.. Skulle igentligen varit med Inez men blev inte så ;) Kom hem vid 15:20? Tror jag.. Mamma hade just ringt mej på skype innan jag kom hem och när jag kom hem så va hon utloggad -.-' Men pappa hade snackat med henne och Lilly hade fått sin första tand! :D Hon är fett snabb me allt! Jag lärde mej sitta när jag va 8-9 månader och hon lärde sej lixom de när hon va 5 månader! Eller så är det bara jag som va efterbilven! ;) Men kollade på kommentererna om vad ni tyckte om min nya design och ni värkar gilla den :) Älskar att få posetiva kommenterer!

Men tycker ni min blogg har blivit bättre på sista tiden? Kommentera om den har blivit roligare att klicka sej in på! :)


PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0