Gästbloggning gullisar

HEJ alla julias Läsare <3
Jag heter sofia och jag bloggar på www.adoreeoyu.devote.se
gå gärna in och lös min om ni vill :)
Japp i dag i skolan så hade vi as kul jag och Amanda. har typ aldrig
skrattat så mycket, jag grät så mycket skrattade jag så min mascara rann xD
hehe ! <333
Jag saknar Julia as mycket, och mina andra fina tjejer !
har inte träffat dom på månader/år känns de som ! :O
Kon hem för kanske 1 timma sen :) har ätit pan-pizza och nu sitter jag här :)
träävligt :) va sugen på att blogga på någon annans blogg så ja :)
har inget mer att säga en att : Jag älskar julia giden ! hon är bäst ! kommer alltid älska henne för den hon är och inte för den hon ska vara ! du är bäst baby ! alltid ! <3 <3 <3

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0