Good morning

God morgon alla bloggläsare!
Jag har just gjort frulle till familjen.. Ska äta nu.. Fortsätter skriva när jag har ätit.. Hej så länge!

Nu är jag tillbaka: Idag kommer jag inte ha tid att blogga för jag ska passa min lillasyster :) Igår kväll så kunde jag inte blogga dels för att jag va och hämtade mamma och lillasyster på arlanda och sen när jag kom hem så fick jag låna pappas data och a sen blev de att de inte gick att logga in på blogg.se :o Jag blev typ skit sur! Men nu så måste jag byta blöja på min syrra hon har bajsat.. hehe myyigt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jacinta

HAHA, torka upp nu Julia!!! :D <3

2011-10-26 @ 11:18:59
URL: http://justjacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0