Hangover


Tog för cirka 1 minut sen.


Shoo!
Händer jao? Nä, driver! Men om typ 30 minuter eller så ska vi dra till donken sen dra oss mot Arlanda och hämta resten av familjen! Men det gick bra på utvecklingsamtalet iallafall! Hon tyckte jag hade varit bra och så på sista tiden.. Men alla lärare tyckte typ att jag skulle ''prata mer och dela med mej av min kunskap'' jag ba, ehh okej? xdd Jag har typ ingen kunskap? xd Jag snackar aldrig för klassen om jag inte blir tvingad till de. Hatar de.. Asså min engelska? Höh.. inte bra asså.. Men a ms Jacobson (no-lab/teori lärare) hon sa att jag måste gå på support och så -.-' Gaaaah hatar deeee! Bara för att jag fick F.. Men a får se vad jag får på omprovet! Hoppas att de går braa! Men jag fick typ hjärnsläpp igen men de va typ bara en fråga jag hoppade över så bättre en förra gången!
Men nu så måste jag kolla lite bloggar osv..
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0