Idol dags snart! :)


GAHAHAH typ 1 år xdd


Gööd kväll alla reeaders!
Kollar lite fejsbuuk och så ;) Ska snart sätta mej och kolla på idol! Klockan 4:00 drar mamma och Lilly till Usa. Mamma ska tävla i VM.. Mamma har lovat att köpa massa saker till mej osså :D Men idag i skolan fick vi en kalender på klassrådet! Och i dom va de lixom massa labbater! 600 kr på one piece, vero moda, subway, taco bar, burger king, nk och a skit mycke mer! Bra skola jag går i asså! Är as nöjd med min skola :) Aldrig att jag skulle kunna byta! På svenskan fick jag B :D Rätt så nöjd! Men på So:n fick jag E, hehe :$$ Men hon sa att hon va as hård men betyg och så och att provet va svårt så hon sa att jag skulle va nöjd ;) Typ alla fick E men Mira fick D! Skiiiiit bra ju! Adam försökte få med mej på nått disco i hässelby gård, men kunde it komma.. Ville inte häller ;$$ hatar att va i Hässelby Gård, as läskigt... Händer typ bara knivhug och allt där xdd Men nu så måste jag gå.. Bloggar nog imorron bitti!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0