Jag just nu


Bjuder.


Tjenixen!

Chattar lite på fb för de mesta och så.. Tar lite bilder också. Imorgon va de skola igen då.. Treevligt. Men a slutar 13:50 imorron så de e chill! Kanske ska på supporten får se om jag pallar. annars går jag nästa gång bara! Asså är det bara jag som stör mej på alla dom hära ''kopiera detta annars så kommer din pappa dö'' man ba wtf? Seiöst vem sitter och skriver alla dom här hemska sakerna? Nolife. Men a dagen har gått rett segt tycker jag! Känns som att klockan typ e elva men den är typ kvart över åtta eller nått... Jag har ju vart barnvakt idag.. Hehe de har gått SUPER bra men mamma gjorde typ de mesta.. Eller jag fick henne att sova och gav henne hälften av sin mat så jag e stolt! Hehe :$$ Men min syrra vaknade nu -.-' måste ta upp henne!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Jag är sugen på et länk byte skrivet in dig på min blogg nu :)

2011-10-28 @ 20:16:37
URL: http://kramemelie.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

ojj skrev fel blogg adress www.emelieceder.blogg.se

2011-10-28 @ 20:17:12
URL: http://emelieceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0