Just eat som banana.


Fel håll i know.

Tjena alla bananer till läsare!

Sitter här med min banana. Den är skiit god :) HAH alla ba usshh va äckligt banan ;o De e skit gott ju.. Men såg mamma på tv men sen när hon hade sjunigt klart så gick jag upp till the computer! Men idag så fick jag A på spanskan! Fett stålt! :) Började 8:25 med gympa. Vi hade fys. Skit jobbigt. Sen spanska, So, lunch och svenska sen slutade vi 13:50. Vår tidigaste dag! Men jag behövde stanna 1 timma och 10 minuter. Skulle gå på No-teori support. Fick ju F på provet. Jag ska göra om de på måndag. Idag på No support så va de typ hälften av alla 6 som kom och vi är 5 6:or och alla dom fick f.. Hehe prooo ;$$ Men a supporten va till 16 om man ville men jag och Mira drog 10 i. Den lektionen va fettt chill. Alla satt typ och snacka för hon bara satt där.. Och alla mina kompisar va ju där så ;P Men a va hemma vid halv 5 eller typ 20 i. Då städa jag mitt rum och sen käka middag och sen kollade jag på mamma! Ska göra lite bloggroligt sen! Hiss eller diss eller något roligt tips sen ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0