Några sanningar om mej..

Jag är livrädd för hundar! Och när jag säger de så menar jag värklingen livrädd!

Jag hatar lakrist! Blääää...
Jag sparar aldrig mina pengar! Så fort jag får min månadspeng så köper jag godis eller något annat onödligt!
Eller så är jag skyldig någon pengar...
Varje lördag så tar jag jordnötssmör på mina mackor! Och alltid hallonsylt eller banan uppe på!
Jag sitter alltid framför datan varje kväll! Sätter mej alltid framför när jag e klar me läxorna!
Jag lyssnar alltid på musik innan jag somnar! Alltid i mitt headset och så somnar jag till musiken ;p
Jag älskar subway! Subway in my ♥
Min senaste dag är 14:45! Låter rätt tidigt men de e fett sent!
Jag kommer inte på fler sanningar! Vilken bra sanning va?

Kommentarer
Postat av: Jacinta

Hihi :)

2011-10-02 @ 21:49:06
URL: http://justjacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0