Ny tröja




Ny tröja! Det står Julia på luvan och Internationella Engelska Skolan! Den är super skön! Älskar! Fick den igår på klassrådet! Men vad tycker ni? Hiss/diss? :)

Men till dagen: Började 8:35 med klassråd! (då fick jag tröjaan!) Sen engelska, so, lunch, matte och slutade 14:45 med livskunskap!
Matsalen va feett läskig! HAHA eller inte läskig men de va typ skit mörk och a pumpor som stog där och lyste och a. De va pumpalasange, as äckligt. Men a de va ju fredag så vi fick saft! Men den smakade inte som vanligt.. HAHA Mr. Roman va den där håriga saken från star wars och han gjorde dom där ljuden som han gjordee! Men på sista lektonen fick vi kolla på Scobby Doo.. Hehe as kul.. Sen efter en stund kom Ms. Schäfer (min rektor) och vi fick typ godis och så! Jag åt upp mitt på en gång.. Hehe.. Men sen när jag hade slutat så taggade jag, Mira, Emma och Amanda till vällingby, skulle köpa present till Sofia M. Jag köpte ett presentkort från hm.. Hon önskade sej det så de blir bra! Imorgon så är tjej middan! Efter de sover Jacinta häär! Myyspys! Men nu säger mamma och pappa att jag ska gå upp och fråga min syrra vad hon vill ha till mat... Hur har eran dag sätt ut?
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0