Oh mama I'm in love with a criminal


Mihihi, när Jacinta sov hos mej :)♥.


God kväll alla läsare!
Hade ont i huvudet när jag vaknade men tog mej endo upp, käka frulle rulle och tog en tablet så nu ska jag nog drog mej till skolan ;). I förrigår hade vi ''Sportday'' rätt så tråkigt pågrund av regnet. Frös som en gris. Först va de nått lopp och jag kom på plats 51/100 inte så nöjd, jag gick typ hela vägen fick typ håll och a hade ont i fötterna ;p Lunchen va skit äcklig xd Typ makaroner dränkt i hamburgedressing och nåra radom kött bitar xdd Hehe posetiv jag vet. Men mitt lag vann i allafall den störta bukalen! Go Celts :D Våran ramsa va såhär: We are green and we are mean, we are the awsome Celtic team! Hehe ;$$ Men har inte bloggat på två dagar tror jag. Pågrund av huvudvärk och läxor. På torsdag har vi spanska prov! :o Man ska typ kunna hela alfabetet och a.. Måste plugga! Ska kanske basta om en stund. Är lite sugen på de... Va tycker ni? Hehe, kanske inte så kul men om ni har tråkigt så kommentera ;). Men min dator är super seg ;o Den har varit de på sista tiden. Fick den 28/4 2009 Så har haft den i cirka 2 och ett half år! Men älskar min dator! Den är as bra men den har ingen webbkamera ;( Men klarar mej endo ;p Såhääär ser den ut! Hehe lite radom att jag sitter och snackar om min data men vet lixom inte riktigt va jag ska skriva om. Chattar med Sophia också på fejsbuuk, HAHAH i skolan så går hon omkring och gör ett sånt där hamster ljud i mitt öra hela tin håller på att dö! As irretirande! xddd HAHAH! Men den 29/10 så är jag bjuden på tjejmiddag hemma hos Sofia! Jag, Malle, Sima, Dano, Nancy, Amanda, Jacinta, Mira, Emma är bjudna! De håller på från 17 till 20 ska bli myysigt! Jacinta ska sova hos mej också den kvällen så hon slipper åka tunnelbana sen på kvällen! Oj, hehe tänkte göra ett kort inlägg xdd Men jag slutade iallafall 14:35 idag med So. Då va jag lite med Jaciiiii och sen drog hon hem då gick jag tbx till skolan och va me lite folk. Sen så va jag med Nallex och sen gick vi till the buss och då kom Philip springade och ba: JAG GLÖMDE LÅSA MITT SKÅÅP! Och så kommer han med sitt hänglås.. Och när de va 5 minuter kvar tills bussen skulle åka så trodde han att han skulle hinna springa till skolan, låsa skåpet och springa till bussen och sen när han va på andra sidan gatan så kom bussen och den drog -.-' Och jag hade Philips väska också så jag kunde ju inte bara hoppa på xdd Så då behövde vi vänta på bussen i en kvart.. Trevligt jag vet. Jag skulle igentligen va me Nallex men dissa han och drog hem istället. Vi käkade pannkakor till middag här hemma också. Åt de till lunch men dom va inte så goda... Men nu ska jag sluta tror jag. Trodde inte att jag skulle skriva så långt. Men a!
Puss on the as!

Kommentarer
Postat av: Jacinta

Guulig dag, duktig flicka fortsätt att blogga nu då! <3

2011-10-11 @ 22:01:49
URL: http://justjacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0