Sandej najt


Ser förjävlig ut just nu. Men bryr mej inte, det är ju endo kväll.

God kväll alla!
Haft en bra dag? Min har väl varit helt okej! Vaknade, då modde jag inte så superduper bra. Va lite snorig och så men det sket jag i, sen jag jag upp, åt frullerulle, badade med Lilly, fixade i ordning mej. Sen drog jag och the family till Stinsen och kollade på lite skor.. Hittade inga till mej men hittade ett par till ena syrran! Efter det drog vi hem till mormor och morfar, käkade midda och sen åt jag och kussarna lite halloween godis som mormor hade köpt i Usa! Mumsit! Sen vid halv åtta drog vi hem typ! Sen spelade vi nått Disney spel som jag fick i julklapp för kanske 2 år sen. Min syrra ville de. De gick inte så bra för mej ;$$ Men imorgon, då sover Ineehhhh here och vi ska gå lite bus eller godi osså ! Igentligen skulle vi typ gå med Maria, Nallex, Tilde och Vilma men jag och Inez vill inte åka buss men halloween kläder så det blir bara vi 2! ;) Har just ätit upp min macka och druckit upp min mjölk! Mumsit nu på kvällen faktist! Det är ju endo fett mysigt med höst? Tycker inte ni det? När man tar bilder och så blir dom alltid så fina! Men nu har jag lust att läsa nåra bloggar!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jacinta

Japp, håller med supeeer mysigt!

Vi måste slagga snart Julia! :* <3

2011-10-31 @ 08:51:00
URL: http://justjacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0