Sandej


Min lillkusses spegel.. xdd

Hej alla söta!
Chattar med bästavän på facebook och så ;) Vi ska träffas om en stund, vällingby blir det idag ;) Hon ska ta slut på pengar på sin gamla mobbe så då ska hon gå ner till tunnelbanan och messa den där snacks apparaten ;p Men jag kom hem vid typ 12:30? Ringde tilde eller messade och sen åt jag lite fetaost sallad :) Muums! Tilde skulle osså käka lunch, sen ringa ;) Imorgon är de skola igen :( Buhuhuhuu! Men måste ju gå.. Annars skolkar man och jag e ju en duktigt flickaa! ;) Hehe ;$$ Men imorgon så vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Säkert va me Tilde eller Nallex som vanligt? xd Fast Tilde har ju träning men a får se hur det blir! ;) Men a Jacinta kommenterade det där inlägget och sa att hon ville läsa om hiss/diss och bilder på kompisar! ;) Ska se vad jag kan göra :D Men nu ska jag gå!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0