Sitter här med min lillasyster


Hehe LIlly ba: WTF? xss

Tjoo grodor..
Min syrra sitter här brevid mej i soffan och leker me nån leksak, samtidigt som hon försöker slå på datan.. Men idag slutade jag 13:50.. Fast va kvar på skolan 15:00 för Tilde sa att jag skulle vänta! Jag väntade ju med Sima och alla så ;) IMorgon är det nån halloween sak i skolan, jag ska inte klä ut mej men jag ska göra typ ett sår på handen eller så.. Ska ha med fika osså. De är min tur att baka! Ska baka kladdkaks muffins eller nått sånt lätt.. Kollar på top model också nu! Men a jag fick typ lite panik för har inte bloggat på hela daaan! Interetet funkade inte imorse men a! Ska göra nån hiss/diss eller outfit eller så efter middan! Jag kanske gör något roligt nu på halloween får se ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0