Ska försöka blogga mer ändo!


Jag och bästavän.

Fia drog för en stund sen.. Vi hade i allafall as kul! Har saknat henne sjukt mycke! Typ 2 månader sen! Hur har vi orkat va borta från varann så länge? Men nu bloggar jag ju från min syrras laptop! Den är faktist rätt snabb! Hon fick ju den i vintras! Men skoladagen har gått rätt så fort! Och imorron har jag utvecklingsamtal kl. 14 typ så sovmorgon! :D Seb på tisdag har vi Operation Workday och då ska jag va hemma och hjälpa mamma med Lilly och så och sen får jag pengar för det så de är ju fett chill! På lördag så ska jag på middag hemma hos Sofia M och nåra andra tjejer! Efter de ska Jacinta sova här så det blir mysigt! :D Hon bor rätt så långt hör ifrån så a ;) Men efter utveckligssamtalet imorn vet jag inte riktigt va jag ska göra.. träffa nån eller så tror jag.. Fast sen vid typ 4 ska jag hänka och hämta mamma och Lilly på arlanda men nu skriker pappa att de är dinner! 
Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0