Skjut mej i benet eller i armen, men inte i mitt hjärta för där finns Tilde Verde

Jag älskar dej.


Tjoooo!
Kollar lite fejsbuuk för de mästa och så. Har haft en rolig dag i allafall! Sov ju hos Tilde i natt. HAHAH va as trött igår. Tilde försökte hålla mej vaken men de gick inte, hon kolla bort en stund och då låg jag och sov xd Hon la upp en hämsk bild på mej när jag sover ;o Den korven asså... Men a sen vid halv 12 drog vi till Vällingby, va i garaget (som vanligt) och köpte ett skal till Tildes nya mobbe. As fin! Sen drog vi till Hässelby gård och kollade på nån fotbolls match xdd vi visste inte ens vilka de va som spela xdd Sen så åkte vi till Hässelby strand och sen när vi kom till hässelby strand så svarade äntligen Adam på mobben så då åkte vi tillbaka till Hässelby gård och hem till Adam, vi kollade på tv, datan och musik.. Sen vid tio över fem drog jag och Tilde hem. Jag käkade middag och sen så nu sitter jag här framför da compjuter! Chattar med Jacinta och Nancy :) Men imorgon ska jag nog vara med Feffe! Saknar henne sjukt mycke! Träffas typ aldrig längre :( Men nu ska jag kolla lite andra bloggar och så!
Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Tilde

Älskar dig plutt<3

2011-10-02 @ 12:43:28
URL: http://tildemv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0