Skypar med Tilde


På landet för nåra år sen. Ful man va asså.



La just på snackade med Tilde på skype ;p
Dagen har gott rätt så segt tycker jag! Vaknade vid 8:50? tror jag.. A, sen gick jag upp, käka frullerulle och fixade mej. Sen så skulle jag och Elise hjälpa daddy me lekstugan. Sen efter de så va jag inne lite på datan, fota lite och så.. Sen drog vi typ till nått centrum, kommer inte ihåg va de heter i allafall. Mamma skulle köpa nån sak så att hon kunde typ stryka fast nått i nån tröja tror jag ;p Vi handlade mat också där. Så när vi kom hem så gjorde vi hemmagjord pizza :) Yummi! Och juste på väg hem åkte vi förbi Godis 500 Sorter. HAHA vet inte varför men jag har as svårt för att utala SORTER. Men har ätit upp mitt godis nu... :( Men a nästa helg så drar mamma och Lilly till Usa så mamma ville inte att jag skulle sova borta eller så ;p Men a nu är klockan typ 19:07 men ska sluta nu, har inte så mycke att säga!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0