Statistik går uppåt!

Jippi statistiken går uppåt!
Har haft skit dåligt med läsare, cirka 28.. Men igår hade jag 35 så de är ju bättre! Fortsätt så! Rekommendera min blogg för andra om ni gillar den :)

Men just nu så kollar jag fesjbuuk för det mesta. 4:00 drog pappa, mamma och lillasyster till Arlanda. Mamma och Lilly ska ju till Usa som jag kanske har breättat nåra hundra gånger xdd Så pappa va kanske borta från 4:00-5:30? Jag kunde iallafall inte sova så jag låg och kolla på tv och så.. Men jag sov typ från 4:00- 4:45? Hehe intressant. Men jag kommer lixom aldrig på vad jag ska skriva om..

Vad vill ni läsa om?
Hiss/diss? Vardag/helg? Hår/smink tips? Bloggdesigns tips? Hur jag fixar mej på morgonen? Video blogg? Foto? Musik?

Ja..
Ni får kommentera vad ni vill läsa om för jag känner just nu att det går rätt så segt för mej just nu..

Men såhär ser dagen ut idag: Fixa mej nu, sen hålla på lite med datan, dra till kusinerna och faster och farbror. Vi ska sova där idag för vi har endo inget för oss.. ;) Så det blir mysigt :D Jag har med mej ipoden och mobben så jag kommer säkert uppdatera där för på min ipod kan jag ju lägga upp bilder! Typ alla tycker att Blogg.se appen suger men jag tycker faktist att den är ju rätt bra! Förutom när de inte går med bilder -.-'

Puss ska gå nu!

Kommentarer
Postat av: Jacinta

Hissar och dissar, mer tips... länkbyten. Bilder på kompisar. Fråga nån som e riktigt bra med headers o design så kan du få mer blogglust! <3

2011-10-16 @ 08:17:37
URL: http://justjacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0