Svar av mej till er

Kommenterad av: Cassie om Dushen nästa:
Fråga: Vad heter du på Instagram??♥


Svar: LIllejulia! :) adda mej där!




Kommenterad av: Mira Carlsson Wahlberg om Söndagen den 30 oktober!:
Fråga: Vad heter din plattong och värmespray? Och vad köper man dom? Vart ju så sjukt bra senaste gången du plattade mitt hår. Ha det bra, puss! :)<3


Svar: Min platttång, jag vet inte riktigt vad den heter men den är från märket TIGI i varje fall! Min värmespray är från märket Maria Nila och den heter FLATTENING SPRAY MEDIUM! Sprayen kan du köpa hos en vanlig frisör och platttången på någon vanlig affär, tx Eliganten, media mark a du fattar! Sprayen kostar cirka 300:- och plattången 700:-  Puss!



Om ni har nårgra frågor, det är bara att kommentera på!


Kommentarer
Postat av: MC

Fast det är väl mammas spray och plattång...?

2011-10-31 @ 11:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0