Tisdagen den 18 oktober


Typ 2-3 månader sen...

Tjena!
De har typ regnat hela dan idag! ;o Blev iallafall skit blöt -.-' Nu lyssnar jag på lite musik och så!

Men såhär har dagen sätt ut: Började 8:25 med Svenska sen matte, lunch, No-teori, engelska och slutade 14:35 med so.. Efter skolan drog jag, Tilde och Jacinta till Vällingby. Tilde köpte choklad på tunnelbanan och sen gick vi till kfem. Drog hem vid typ halv fyra tror jag.. När jag kom hem ringde mamma mej på skype och vi snackade en stund! Snackade med Lilly osså :) Saknar henne super duper mycke! Men a Sofia ville gästblogga nu! Ska blogga på hennes också! http://adoreeyou.blogg.se ser ni snart mitt inlägg!

Vad har ni gjort idag då? Haft en trevlig dag kanske eller en tråkig dag i skolan eller så? :)

Ska åka till Subway med pappa och syrran nu.. Muuums! Subway in my ♥.

Kommentarer
Postat av: Emma!

Hej sööta fina Julia!

Men vi skulle ju göra länkbyte, jag har redan gjort det? Snälla gör det!

PUSS <3

2011-10-18 @ 18:42:53
Postat av: Anonym

Hej sööta fina Julia!

Men vi skulle ju göra länkbyte, jag har redan gjort det? Snälla gör det!

PUSS <3

2011-10-18 @ 18:43:14
Postat av: Emma

Jaha! sry <3

2011-10-18 @ 20:11:57
URL: http://emmapemmakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0