Träffa Vilma imorgon

Tog för någon dag sen...



God kväll alla blööggläsare!
Chattar med Vilma just nu och läser bloggar. Idag har jag varit och kollat på mammas typ föreställing..as tråkigt de va typ as varm och a.. Sen när de va slut så åkte vi förbi nacka forum och mormor köpte godis te mej :). Jummi! Men åt upp allt hör en stund sen.. Korv. Men imorgon ska jag träffa Vilma :) Va cirka tre veckor sen sist ;o Long time... Men a hon messar med en omorgon kille.. Asså omg.. Men a jag vet inte va jag ska blogga om xdd Hehe..men a puss på the as!

Kommentarer
Postat av: adamski

din blogg e fett med gött

2011-10-03 @ 19:02:09
Postat av: MC

Astråkigt, i ett ord. Hrmf.

2011-10-04 @ 15:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0