Visste du detta om mej?

Om jag inte har bloggat på minst 4 eller 5 timmar så är de enda jag tänker på att jag måste blogga..

Jag lyssnar alltid på musik påväg till bussen eller påväg från bussen.

När jag har hittat en låt som jag gillar kan jag inte sluta lyssna på den jag lyssnar bara om och om igen på den.

Ibland när jag ska skriva hiss/diss så får jag typ hjärnsläpp och kommer inte på vad jag ska skriva.

Alltid när jag har prov och jag har pluggat jättemycke, så när jag väl ska göra de så glömmer jag ALLT.

Jag har super många vänner som jag alltid kan lita på!

Jag har 2 små syskon, Elise 9 år och Lilly ett half år.

Jag har alltid på mej jeans tights i skolan.

Jag kollar alltid min statetik typ 10 gånger om dan. Typ en refleks ;o

Jag älskar gimp. Even som Photoshop e typ 10 gånger bättre så är gimp mycke roligare.. tycker jag..

Jag plattar mitt hår varje morgon. Har igentligen lockigt/vågit.

Jag bet på naglarna förut men har lyckats sluta.

Jag är läsk/godis beroende. Äter alltid skit mycke på helgerna men går aldrig upp i vikt eller får hål i tänderna..

Jag bäddar min säng varje morgon. Hehe förut gjorde jag inte de men nu. Duktig chey,,

Facebook de är igentligen fett tråkigt. De håller på att ändras hela tiden och de är där alla bråk händer. Men kan endo inte leva utan de.

Varje gång jag har skrivit ett inlägg på min blogg så går jag in på den och läser de..

Jag sätter alltid mitt alarm på 6:00 men går alltid upp typ 10 i 7..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0