Bad update x1000

Bjuder x)



Tjena mitt bena!
Sitter och chattar lite med miiin fiinste mammii! Dagen i skolan har varit boring. Som vanligt. Specielt för att vi har matte. Efter skolan så va jag med Tilde och Carlos ;) Vi typ gick omkring och jag frööös xd Men de va bara för att vi satt still för Carlos pallade inte gå för hans skolväska va tung xd Igår kväll så va jag med Tilde som sagt men de kanske ni såg i inlägget från igår kväll ;) Asså jag vet inte varför men jag har blivit as trög på att blogga.. :( Men jag ska försöka bättra mej och försöka bli mer bloggsugen! Men idag så började jag åtta och tjugofem och slutade 14:25 ;) Sista lektionen va biblotek och de va fett chill för vi skulle typ bara skriva i nåra papper och sen fick man göra läxor om man ville ;) Så jag och Mira gjorde matten ;) Skönt och ha den gjord så man slipper göra den nästa vecka! :D Men nu ska jag snart käka så ska bara checka fejsbuuk lite snabbt!
Puss!




Ps. Kommer snart upp en ORDENTLIG header  ;)

Kommentarer
Postat av: Jacinta

Sååå jävla söt! ♥

Btw. tack för länkningen :D ♥

Love ya!!!

2011-09-14 @ 18:57:27
URL: http://justjaciii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0