Dagen

Dagens outfit... Tröja-Thailand♥ Jeanstights-Kapphal♥ Kofta-Only Play♥



Helloj!
Sitter här nu och checkar lite fejsbuuk! Idag har jag varit i skolan. Va som vanligt ;P Men på sista lektionen så märkte jag att jag hade massa utslag ;o Dom kliaar....Men efter skolan, vi slutade 14:45 då åkte jag mamma, Lilly och Elise till Vällingby. Vi skulle beställa Lillys doptårta och kolla på skor, jag köpte nåra blommiga ballerina ;) För jag fick inte ha mina converse på dopet -.-' Men a skorna va iallafall fina :D Sen åt vi midda där osså ;) Jag åt hamburgare ;) Muuums! Tjooockis xd Sen åkte vi hem. Skulle igentligen träffa Marc och Petter♥ men de blev inte så. Men sen när vi kom hem så  tog jag en glass och hjälpte mamma lite att baka men bara i typ 5 minuter sen ville jag upp till min data! Min dator i mitt ♥. Men nu så chattar jag me Petter♥ så måste va social mot honom xd puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0