Frajdej

Sorry ingen bild idag :p men kanske senare!



God morgon!
Chattade med Tilde för en liten stund sen. Hon frågade typ när bussen gick ;) Idag börjar jag 8:35 med klassråd, fett chill med klassråd man gör ju typ endo inget förutom att snackelisnacka! Skulle typ träffa Amanda efter skolan och sen ska jag typ hem och städa och så. Lilly har dop imorgon så mamma har bakat 12 olika slags typ ''bakvärk'' xd Men alla saker är typ skit goda har smakat allt! Jag kommer bli tjockis imorgon för pappa har köpt 10 flaskor läsk ;o Men det kommer ju ca 40 personer men ändo! Idag så slutar jag 14:45... Men ah har inte så mycke mer att berätta om! Kanske mobilbloggar i skolan eller på bussen men vi får se!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0