Hemma hos mormor och morfar


Heeeeting!


Tjena!
Sitter här hemma hos mormor och morfar, mormor fyller år så vi är här och fikar. Tänkte bara va lite social mot alla bloggläsare så slänger bara in ett litet inlägg. Men gud juste jag måste berätta vad som hände! Sofia satte i halsen idag i skolan vid maten så hon kunde inte andas så hon fick åka in med ambulans! Hon ville att jag och Sima skulle följa med till sjukhuset men fröknarna hittade inte oss....Men hon mår bra nu iallfall som tur är! Och som otur så va de hennes födelsedag! ;O men grattis i allafall ;) Men nu är de ju som sagt fredag :D Klockan e typ 10 i 8 och skulle igentligen ha träffat Tilde och Jacinta men blev inte så.. Men imorgon så ska jag ju somsagt kolla på Petter och Adams match imorgon och sen dra till vällingby som ni kanske såg i inlägget från igår kväll. Men nu ska jag kolla min facebook!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0