I'm sexy and I know it

Tjenare!
Bloggade inget igår! Sorry! Men hade inte tid...Men jag ska berätta lite om vad vi gjorde ;) Först vid halv 11 så drog jag hem till Tilde och så gick jag, Tilde och Jacinta till busshålsplatsen och sen så va vi tvungna att vänta på bussen i typ 20 minuter och sen så när den kom så stog jag och vinkade och den ba åkte iväg! Asså vi blev shiiieta arga. Sen va vi tvungna att åka till vällingby och ta tunnelbanan där ifrån till hässelby gård. Sen så kollade vi på Adam och Petters match och sen så drog vi hem till Tilde och hämtade Jacintas väska och sen drog vi till vällingby. Vi käkade på subway och sen så va vi typ på donken, åt godis och sen va vi på öob Didrik skulle köpa nåt. Hehe...Sen så såg vi Danny typ. Sen vid halv sex drog jag och Nancy hem till mej och käkade pizza och kollade på tv typ ;P Mamma och pappa kom hem vid tio och sjussade hem Nancy. Jag fick typ feber på natten :( Så mår inte så bra idag :( Men a hoppas jag kan gå till skolan imorron då..för vill inte missa skolan för man måste typ gå på support lesson då och palla xd Men nu så sitter jag i allafall och lyssnar på sexy and I know it. Beroende av den.. xd Men ni kan få några bilder från igår nu ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: jeppe

julias blogg är nästan bäst...

2011-09-25 @ 12:17:56
Postat av: Jacinta

Haha, Jeppe... det e den ju! ♥

2011-09-25 @ 13:28:04
URL: http://justjaciii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0