Shema för imorgon dan

Min super fina ikon!


HAHA snygg ikon va? ;) Men imorgon är min senaste dag ;o
Har inte bloggat något idag tror jag ;o Känner mej inte snäll asså! Men skoldagen har varit as tråkig. Slutade 13:50 och de va skönt efter som att de är vår tidigaste dag men sen så behövde jag och nåra andra gå på support lesson till klockan fyra.. -.-' Sen efter drog jag, Nancy och Sima till Vällingby och sen när vi va påväg till kfem så träffade vi Nallex och Didrik kände typ på mej att dom skulle vara där idag xd Vi va i garaget som vanligt typ och a lite i kfem. Drog fem vid fem. Käkade middag, gjorde läxan så så har min dag varit. Hur har eran varit då? Kommentera om ni har tråkigt! Men imorgon så ska jag slagga hos min älskling! Så de blir mysigt! Men bloggar mer imorgon!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jacinta

:)

2011-09-30 @ 05:54:42
URL: http://justjacii.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg suuuuuuuuuger

2011-10-03 @ 19:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0