Sjuk

Ser förjävlig ut nu, så ingen bild ;$$



Hej!
Sitter och snorar..jag e typ sjuk. Men ska nog kunna ta mej endo till skolan imorgon ;) Imorgon e de freedag :D Jiipii! Chattar också med Jaaaci just nu ;) Hon ska typ också blogga nu så ska snart gå in och checka hennes blogg! Idag när vi skulle dra till skolan så blev de en liten fail vid viaduken orkar inte förklara xd Men jag slutade rätt tidigt idag så de va chill! Men behövde vänta på Inez och Tilde sen i typ en timma -.-' Och sen så sa Phille att jag skulle vänta på han fast han sa att han ba skoja men jag hörde inte de så jag väntade i en halv timma till och sen skulle han inte ens ta samma buss -.-' Men ska nog krypa till kojs nu eller va tycker ni? Är rätt trött så de är vell lika bra..
Puss!




Kommentarer
Postat av: Jacinta

Sov gott o krya bebis, love you! ♥♥♥

2011-09-15 @ 21:59:05
URL: http://justjaciii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0