Tillbaka!

Tog just...



Jupp, nu är jag tillbaka efter en rätt så kort bloggpause!
Dagen har iallafall vart roligt ;) Först började vi 8:25 -.-' med gympa. Sjukt tråkigt. Vi körde rugby. Skit tråkigt. Dessutom så hade de regnat innan så de va helt lerit så man typ halka.. Men a sen hade vi spanska, So, lunch, svenska sen slutade vi 13:50. Vår tidigaste dag ;P Sen så behövde jag vänta på Tilde och Nallex i en timma -.-' Men jag va med Sima och Dano så de va inte så tråkigt ;) Och sen så bestämde vi att vi skulle dra till vby, vi tog tunnelbanan dit och när vi va framme så behövde Tilde dra direkt xd Men jag och Nallex va typ lite i garaget och sen i typ kfem sen drog vi till Hässelby strand och sen drog vi till Hässelby gård coh träffade Adam ;p Vi gick hem till honom en stund han syrra är så sjuuukt sööt! Sen typ kvart över fem drog jag hem men Nallex stanna för han skulle hänka på hans träning ;) Sen kom jag hem, käka middag, gjorde läxorna och sen fejsbuukade jag och sen blev jag bloggsugen ;P Chattar lite me Nancy osså ;) Men på lördag så kommer jag nog inte uppdatera så mycke för jag, Tilde, Jacinta och Nallex ska kolla på Adam och Petters match och sen drar vi till Vällingby för de är Vällingby dagarna..nåra kändisar kommer dit och så får man gratis snacks :D Chiiill! Vet inte va jag gör på kvällen jag och Nancy har snackat lite om att vi ska slagga så får se va som händer ;) Men a har inte så mycket mer och berätta om..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jacinta

Göllunge :* <3

2011-09-22 @ 20:14:46
URL: http://justjaciii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0