Tjugoåttonde September

Visst e man heet?


Gööd kväll alla läsare!
Sitter och lyssnar på musik och bloggar som ni kanske märker. Men ohh..nu kom min syrra in. Hon har skrivit en låt som hon vill sjunga...As bra.. Men idag slutade vi halv ett! Fett chill! När vi slutade så drog jag, Tilde och Jacinta till vällingby och sen kom Molly ;) När vi gick ut från donken så kom Sima och Nancy :D Så dom va me oss sen ;) Sen skulle vi dra ner till garaget och då sprang jag och tilde, nancy i förväg till hissarna och sen kom Sima springade så hoppade hon in och sen just när alla andra kom så åkte vi iväg och sen försökte dom typ hitta oss i alla hissar och sen när dom stog där så åkte vi bara iväg HAHA xd Sen så gick vi till Kfem och satt i sofforna.. Sen vid halv fem så drog vi hem. Jag och Tilde gick av vid Philles gård men när vi plinga på va han inte hemma -.-' Men a så såg min dag ut idag :) Imorgon så tar jag och Tilde den vanliga bussen på morgonen och jag slutar 13:50 imorron :) Min tidigaste dag! Men nu ska jag va social mot alla jag chattar med!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0