04-04-2012

När jag och Amanda fotade för några veckor sen.


Hej! Haft en bra dag?

Dagen började med att jag och Amanda vaknade. Vi gick upp, käkade frulle och fixade oss. Sen studsade vi en stund också. Sen drog vi till skolan för vi hade utvecklingsamtal, gick faktist jätte bra! Sen fick jag och Amanda pengar av päronen och sen gick vi till hemköp och köpte lite ice cream. Va as nära på att missa bussen men just då så gick typ en gubbe av eller nått så vi han.
Sen gick vi till dagiset där Amanda ska jobba imorgon och frågade om hon fick jobba där. Vi har ju operation work day imorgon och hon ska också jobba på dagis, men inte på samma.
Sen gick vi hem till mig, studsade lite och sånt. Efter typ 2 timmar tog vi bussen till Villa och träffade Petter, Marc och Samuel. Dom spelade fotboll och jag tog bollen. Haha, super kul. Sen åkte vi hem vid 10 i sex och åt hemma hos mig.
Och nu så sitter vi här i soffan och tråkar. Men Amanda ska hem om ett tag och då ska jag kolla på djungens drottning.
Måste gå! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0