Facebook status

Zakaria Abdi - Går i min skola
Hannah Gunderyd - Söt tjej i min skola
Nancy Mwasongwe - Super fin tjej som gick i min skola förut
Maja Norberg - Saknade tjej!
Catherine Melek - Fin tjej i min skola
Martina Latifa Lindblom - Snygg tjej i min skola
Nathalie Ekdahl - Söt tjej!
Didrik Varzdari - Söt kille i min klass
Philip Sohrner - Snygg kille som jag känner bra
Julia Holmén - Super söt tjej
Marcus Stålkranz - Känner inte
Elise Alice Georgii - Söt tjej i min parallel klass!
Jesper Barfvestam - En kille som jag träffade på busshålsplatsen, haha.
Stella Hagman Pamlin - Söt tjej i min skola
Micaela Åkerlind - Gick i min förra skola
Ines Miled - Min kompis lillasyster
Victoria Johnsson - Söt tjej i min skola
Freja Hedén - Super söt och snäll tjej
Emma Berglund - Min kompis kompis :p
Fellan Weztergård - Min syssling! Söt
Liz Falke Frey - Känner inte
Amy Sten - Söt brud
Saara Karhula - Söt liten tjej som jag lärde känna via Sofia
Emma Sparrdal - Söt
Viktor Tunner - Gick i min förra skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0