Födelsedag

Mamma smygfotar.
Fyller år idag! Fick en jätte bra dator nu på morgonen! Älskar den!
Lite senare kommer mormor, morfar och kussarna. Men vi ska ha lite ''större'' släckt fest på valborg när flera kommer, mer presenter (y).
På den här laptopen så har jag webbkamera så kommer lägga ut bilder oftare och sånt, kanske video inlägg någon gång? :) Vad tycks om det? Kommentera ifall ni har lust.

Men juste fick en en fråga om jag kunde länka inlägget på tävlingen på Elinas blogg. Kan inte det tyvär, det är borta.
Men pappa ska flytta över min photoshop och alla andra viktiga saker från min gamla laptop så måste gå. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jacinta o Casandra

grattis på föddelsedagen, jag älskar dig // Jacinta

2012-04-28 @ 16:43:28
URL: http://jcstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0