Kryper till kojs nu

Oj lite liten, men gammal btw.

Är super trött. Har kollat på film och blev super trött utav det.

Juste, fick en kommentar om att jag skulle byta blogg för det blev cp med headern och allt. Så måste bara fixa design på den nya bloggen sen blir det flytt. Men japp, som sagt ska lägga ner datorn nu tror jag och sen somna. Fast det blir alltid satt man är as trött sen lägger man ner datorn så är man inte trött längre.
Mamma gjorde pannacotta nu på kvällen tills imorgon. Så himla gått, älskar det! Och sen åt vi lite tårta nu till filmen från igår, vi behövde bli av med den. Haha, mitt jobb. Jag e bäst på att äta tårta. Om det är gått, haha.
Okej vilket fint inlägg det här blev. Men har tråkigt och vill inte sova. Fast jag är ju trött men jag vill ändo inte sova. Men oh, vad jobbigt det blev. Ingen kommer läsa det här inlägget iallafall så jag kan skriva på.
Tjena jag heter Julia, men okej lite konstig. Haha, okej ni märker att jag har tråkigt.
Asså jag vet inte vad jag ska blogga om längre, ni får hjälpa mig genom att kommentera! Det skulle vara gulligt för jag älskar kommentarer!
Ifall ni har tråkigt kan ni få se en gammal bild:
Där är jag för typ 10 månader sen. Roligt roligt. Nej faktist inte. Tråkigt tråkigt.
Okej nu av slutar jag detta inlägg här.

♥P U S S♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0